Din varukorg

X

Inga produkter i varukorgen.

Kundsupport

Vanliga frågor och svar

Innan du kontaktar vår kundtjänst via telefon eller e-post, rekommenderar vi att du bläddrar igenom vår lista med vanliga frågor nedan. Chansen är stor att du snabbt hittar svaret du behöver!

Hur kan jag betala för mina köp hos Brincksafe?

För privatkunder erbjuder vi betalning via Klarna och Swish. För företagskunder tillhandahåller vi Billie, som är ett betalningsalternativ via samarbete med Klarna. För mer detaljerad information om våra betalningsalternativ, vänligen se våra köpvillkor.

När skickas min faktura?

Fakturan skickas via e-post i samband med att din order skickas ifrån oss. Vid eventuella förseningar eller byten och returer kan du pausa fakturan kostnadsfritt via Klarnas app eller på telefonnummer: 08 120 120 10.

Varför fick jag ingen e-postbekräftelse?

Kontrollera först din skräppost. Om den inte finns där, kan det vara felstavat på e-postadressen du angav. Vid fortsatta problem, maila oss på info@brincksafe.se eller 072-573 72 22.

Hur hittar jag närmaste utlämningsställe?
Vad gäller om jag ångrar mitt köp?

Du har rätt att returnera varan inom 14 dagar från det att du mottagit den. Läs mer om hur du gör en retur i vår returpolicy.

Kan mitt företag få en anpassad offert?

Ja, vi tillhandahåller skräddarsydda offerter för företag. Kontakta oss på info@brincksafe.se eller 072-573 72 22 för att diskutera dina behov och få personlig rådgivning och service.

Produktrelaterade frågor

Hur når jag er för teknisk hjälp eller frågor om en produkt?

Ring oss på 072-573 72 22 eller maila info@brincksafe.se för support med tekniska eller produktrelaterade frågor.

Kontakta oss

Telefon: 072-573 72 22
E-post: info@brincksafe.se

Öppettider telefonsupport

Måndag – Fredag: 08:00 – 17:00
Helgdagar: Stängt