• Handla tryggt & säkert
  • Order före 16:00 skickas idag
  • 1-2 dagars leveranstid

Kundsupport

Innan du kontaktar vår kundtjänst via telefon eller e-post, rekommenderar vi att du bläddrar igenom vår lista med vanliga frågor nedan. Chansen är stor att du snabbt hittar svaret du behöver!

Vanliga frågor och svar

För privatkunder erbjuder vi betalning via Klarna och Swish. För företagskunder tillhandahåller vi Billie, som är ett betalningsalternativ via samarbete med Klarna. För mer detaljerad information om våra betalningsalternativ, vänligen se våra köpvillkor.

Fakturan skickas via e-post i samband med att din order skickas ifrån oss. Vid eventuella förseningar eller byten och returer kan du pausa fakturan kostnadsfritt via Klarnas app eller på telefonnummer: 08 120 120 10

Kontrollera först din skräppost. Om den inte finns där, kan det vara felstavat på e-postadressen du angav. Vid fortsatta problem, maila oss på info@brincksafe.se eller 072-573 72 22

DHL:s hemsida för att hitta närmaste Servicepoint

Du har rätt att returnera varan inom 14 dagar från det att du mottagit den. Läs mer om hur du gör en retur i vår returpolicy.

Ja, vi tillhandahåller skräddarsydda offerter för företag. Kontakta oss på info@brincksafe.se eller 072-573 72 22 för att diskutera dina behov och få personlig rådgivning och service.

Vi finns på följande prisjämförelsesidor:

  • PriceRunner: Jämför priser och hitta bästa köpet i Sverige
  • Prisjakt – Alla produkter och priser på ett ställe
  • PriceRelevance: Sök och jämför produkter
  • Shopit.se – sökmotorn för shopping och prisjämförelse.

Ring oss på 072-573 72 22 eller maila info@brincksafe.se för support med tekniska eller produktrelaterade frågor.

Kontakta oss

Telefon: 072-573 72 22
E-post: info@brincksafe.se

Öppettider telefonsupport

Måndag – Fredag: 08:00 – 17:00
Helgdagar: Stängt

Handla tryggt och säkert

Order före 16:00 skickas idag

1-2 dagars leveranstid